dimarts, 2 de febrer del 2016

Un matí sobre gel!

Vam estrenar el nou any de la millor manera, patinant sobre gel! Abans de que comencés el Nadal li vaig comentar a l'Emily que a Girona cada any posen una pista de gel i que hi podríem anar. A ella li va encantar la idea, així que li vaig prometre que hi aniríem sí o sí. Així doncs, per fi va arribar el dia, i vaig anar a buscar a l'Emily a casa seva per anar cap a la pista de gel. A més, ens van acompanyar la meva germana, la meva parella i el seu germà petit, per a que fos més divertit!

Era la primera vegada que l'Emily anava a patinar sobre gel, i he de confessar, que també era la meva primera vegada. Jo estava ben nerviosa i l'Emily molt entusiasmada! Així que vam anar a posar-nos els patins i cap a la pista! Ufff com relliscava la pista... va ser entrar i vaig caure al terra!! L'Emily també va caure unes quantes vegades, però s'ho passava molt bé!

Baixant amb trineu
Amb una mica de pràctica i paciència vam acabar aprenent a patinar! Però el més important és que va ser molt divertit, i ens ho vam passar tots molt bé.

Quan vam haver de sortir de la pista, l'Emily, la meva germana i l'altre nen, van voler provar de baixar amb trineu per un tubogan de gel. També s'ho van passar molt bé, anaven ben embalats! 

Finalment va acabar el matí, un matí que va passar molt ràpid, massa ràpid! Ens hagués agradat estar més estona patinant, però va ser una gran experiència i un gran matí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada