dilluns, 14 de març del 2016

Una tarda a la bolera

Aquella tarda no sabíem que fer, quina activitat nova podíem fer per divertir-nos. A més, estava començant a fer mal temps i semblava que en qualsevol moment es podria posar a ploure. De cop, se'm va acudir que podíem fer una activitat que jo havia pensat per mes endevant, però em va semblar que era el moment idoni per fer-la. Anar a la bolera! Quan li vaig dir a l'Emily aquesta idea, es va posar molt contenta, ja que no hi havia anat mai i tenia moltes ganes. Així que vam agafar el bus i cap a l'Espai Gironés! 

Un cop allà a la pista, vam buscar quines boles podíem fer servir, ja que hi havia algunes que pesaven massa! Seguidament ens vam disposar a jugar, i la primera era l'Emily, era la seva primera tirada, la primera vegada que feia un tir als bolos. I sabeu què va passar?... Doncs, va fer un PLENO!! Es va posar super contenta i amb ganes de seguir jugant. I la veritat és que va tirar la bola ben recte sense tocar les barreres. I em sembla que va aconseguir un altre pleno al llarg de la partida. Total, que l'Emily va acabar guanyant la partida (però ella amb barreres i jo sense eh :$). La veritat és que ens ho vam passar molt bé, i estic segura que li encantaria repetir una altra partida!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada