dilluns, 14 de març del 2016

A berenar i a dibuixar!!

En aquesta entrada us explicaré algunes activitats que vam fer durant diferents tardes. L'Emily va tenir una idea per a la següent quedada que fessim, la qual va consistir en anar a comprar diferents tipus de fruita, tallar-les a trossets i barrejar-les amb un iogurt. Així podríem fer una tarda de berenar ben bo i ben sa! L'Emily va tenir molta imaginació ja que a mi no se m'hagués acudit, i em va agradar que també prengués la iniciativa per a fer activitats diferents. Així doncs, vam comprar alguna poma, algun kiwi, alguna pera, i maduixes i plàtans que tenia a casa meva. Ens vam dirigir cap a casa, i directes a tallar totes les fruites en trossets petits! Les vam barrejar amb un iogurt grec de maduixa i va quedar boníssim, i també ens vam quedar ben tipes!


Una altra de les tardes vaig decidir que podríem agafar llapis i paper, i anar a dibuixar aprofitant el bon temps que feia. Recordava que l'Emily m'havia parlat sobre unes lletres graffiti que li agradaven i que ja n'havia après una mica a fer-ne. Així que li vaig proposar d'anar al parc de la devesa i llavors, que m'ensenyés com es feien aquestes lletres. També vam tenir una idea, buscar per internet algun tutorial que ens ensenyés exactament com es feien, i així, l'Emily podria perfeccionar les que ella feia. I el resultat final va ser fantàstic! Em va encantar la facilitat que va tenir de millorar el seu dibuix veient un parell de vídeos, va agafar la idea molt ràpid! Segur que a vosaltres també us encantaran les lletres graffiti de l'Emily!
I per acabar aquesta entrada, volia comentar una altra tarda, amb un altre berenar! Anteriorment, en alguna de les entrades, vaig comentar que havíem anat a berenar unes creps ben bones i grans, i que us ensenyaríem la bona pinta que fan. I això és el que farem ara! Perquè vam decidir tornar-hi a anar, ja que aquell dia no feia gaire bon temps, i li vaig proposar tornar a menjar creps, ja que algun dia enrere m'havia demanat de tornar-hi a anar. Aquesta vegada l'Emily es va demanar una crep de llet condensada i xocolata blanca. A l'Emily li encanten les coses dolces! Mireu quina bona pinta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada