dilluns, 16 de maig del 2016

Setmana Santa mogudeta!

Durant la Setmana Santa vam quedar dues vegades per així poder recuperar un dia que no ens vam poder veure. Així que vam fer d'aquesta setmana i d'aquestes mini vacances en quelcom molt divertit! 
Hi havia una pel·lícula que vaig estar veient anunciar a la televisió i em va semblar divertida per poder-la anar a veure, i a més, hi havia gent que m'havia dit que era una peli molt bona. Aquesta era Zootrópolis. Així que quan vaig anar a buscar a l'Emily la vaig soprendre dient-li que aniríem al cinema per veure aquesta pel·lícula. I la idea sembla que li va encantar, ja que ella també la volia veure!
Vam comprar crispetes, begudes i cap a dins a veure la pel·lícula. Vam estar rient molt durant la peli, i també ens vam emportar un petit ensurt en un moment de la peli. Era una pel·lícula d'humor barrejat amb intriga. A l'Emily li va semblar molt interessant i molt entretinguda i a mi també em va encantar. 


Però això no és tot, encara queda un altre dia divertit de la Setmana Santa. Li vaig dir a l'Emily que un dia intentaríem anar a veure monos a la Fundació Mona, així que allà vam anar! També vam anar-hi amb una altra mentora i rossinyol d'un altre poble, i així podíem ser més pinya i ens ho passaríem molt millor. 


Mentre esperàvem a que comencés la visita guiada per la Fundació, vam anar a un parc per a que els nens poguéssim jugar. Seguidament, quan ens van cridar per començar la visita, vam entrar dins una caseta, on ens van fer una explicació de per què estan allà aquells ximpanzés, ens van posar un vídeo de quan van començar aquest projecte i l'arribada dels primers ximpanzés a la Fundació. Va ser una explicació molt emotiva, ja que aquests animals han passat per moments molt tràgics i difícils, però ara estan en un lloc molt millor. A continuació, vam anar passant pel voltant de les instal·lacions, on la guia ens va anar fent explicació, i on vam anar poder veient els diferents ximpanzés. Va ser molt divertit, ja que hi havia un d'ells que passava corrent i ens llançava sorra i pedres, algun ens seguia o es quedava parat allà davant mirant-nos... La veritat, és que ens van explicar moltes coses interessants i vam aprendre molt aquell dia sobre la vida d'aquests animals.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada